Diensten van Luz' Virtual Assistant - To Do wordt Done!
MANAGEMENTASSISTENTIE:
vaak saaie, maar noodzakelijke ondernemersklussen
- De e-mail box(en) van je bedrijf beheren
- Agenda('s) beheren, afspraken & reserveringen maken, bevestigingen sturen
- Digitaal archief opzetten & beheren
- CRM-systeem up to date houden
- Back-ups maken van je belangrijke documenten & data
- Je planning opstellen & deadlines monitoren
- Je contracten- en offertetraject monitoren
- HR taken: vacatures schrijven, plaatsen, afspraken regelen, verlofregistratie, contracten etc
TRAININGEN, VERGADERINGEN & EVENEMENTEN:
tijdrovende, maar wel belangrijke taken
- Draaiboek opstellen
- Uitnodigingen & bevestigingen versturen, nabellen genodigden
- Locatie, catering & overige faciliterende partijen regelen
- Documentatie en/of trainingsmateriaal verzorgen
- Presentaties uitwerken & opmaken
- Evaluaties maken & versturen
- Vergadering(en): agenda opstellen, vergaderstukken voorbereiden
SOCIAL MEDIA, (ONLINE) MARKETING & COMMUNICATIE:
moet je 'ding' zijn, maar is niet meer weg te denken
- Digitale nieuwsbrieven versturen (Mailchimp)
- Social media: marketingstrategie bepalen & plan van aanpak opstellen
- Social media: berichten schrijven & plaatsen, afbeeldingen ontwerpen
- Social media: berichten plaatsen & inplannen
- Social media: profielen/groepen aanmaken
- Websiteteksten herzien, toevoegen, redigeren, updaten (WordPress)
- Webinars: inplannen, teksten redigeren & op website plaatsen
- Uitzoeken waar live presentaties kunnen worden gegeven
- Brochures, flyers & visitekaartjes bestellen
- Netwerkbijeenkomsten & beurzen opzoeken die interessant zijn
- Beurzen: planning, voorbereiding, uitnodiging etc
- Banners en flyers laten ontwerpen en bestellen
- Eigen presentaties & bijeenkomsten organiseren
- Facilitaire zaken: zalen boeken, uitnodigingen versturen, sprekers uitnodigen
- Promotiekalender bijwerken & deadlines bewaken
- Teksten schrijven (website, brochures, nieuwsbrieven, blogs, social media posts)
- Teksten redigeren
- FAQ vragen schrijven, bijhouden, beantwoorden & op de website plaatsen
- Standaard lay-out maken voor alle documentatie (huisstijl)
FINANCIËN / BOEKHOUDING:
saai, maar absoluut noodzakelijk voor je bedrijf!
- Declaraties
- Facturen maken, boeken & (online) versturen
- Debiteuren- & crediteurenbewaking
- Loonmutaties
- Bankzaken
- Managementrapportages